LAMPIN MODEN OH LAMPIN MODEN...

Cloth Diaper Malaysia

One Stop Resource for Cloth Diapers in Malaysia

Ada orang panggil cloth diapers,ada panggil kain lampin moden la, cd la,kain lampin pakai semula la....tapi fungsinye tetap sama. aku excited sangat nak pakai cd ni untuk baby aku ni. setelah ditimbang2 seminggu dua, at last aku beli gak cd ni. untuk percubaan aku beli la 4 cd dulu..

kenapa aku beli cd ni?beli kerana lebih banyak kebaikannya untuk aku dalam jangka masa panjang.banyak kebaikan yang diletakkan oleh blogger di blog2 mereka.terpulang pada kita sebenarnye.cuma kena rajin sikit je...rajin untuk membasuh cd la.sebelum ni takde dalam jadual harian,skrg wujud jadual baru iaitu basuh cd..hehehe...

sekarang ni masih lagi dalam tempoh percubaan.baru semalam start guna.rasa macam selesa je guna cd ni di kaca mataku... nampak baby pun selesa pakai...nak tunggu seminggu dua dulu.bila rasa serasi,ingat nak tambah lagi cd.tengah angan nak pakai sepenuhnye cd ni...tengah blajar2 lagi nak guna cd..

Comments

Popular posts from this blog

Bau best duit baru Ringgit Malaysia...

Pengalaman Buat pasport di Pejabat Imigresen Melaka

Baru angan-angan....