Harimau Muda Menang!!! 5-4!!



Logo dari Cik Google..


Penuh dengan debaran tengok bola malam tadi. Pukul 8.00 malam dah terpacak depan tv. Dari tak suka tengok bola, aku dah jadi gila tengok bola...Gara-gara encik Husband aku la ni..Entah bila entah aku jadi terminat bola sepak. Berjaya encik Husband menarik aku supaya minat tengok bola...


Kalau ikutkan perlawanan malam tadi penuh dramatik. Tak berkelip mata aku tengok tatakala bola nak sampai kat tiang gol lawan. Banyak kali aku kecewa coz bola tak masuk... Tapi itu tanda yang cukup bagus kerana Malaysia nampak hebat. Malaysia mampu membuat Indonesia tak senang duduk.. Baru kau tau Garuda langit tinggi rendah...Wuuwahahaha..(ketawa jahat)...


Part yang paling best dan paling mendebarkan ialah bila sampai waktu sepakan penalti. Terima kasih kat Apek coz berjaya selamatkan bola dengan amat cemerlang sekali. Akhirnya Malaysia berjaya golkan 4 gol penalti. Indonesia 3 sahaja. Maka kemenanga hak mutlak Malaysia! Yeyyy!!!


Terima kasih sangat2 kat team Harimau Muda. Anda adalah wira negara kerana membuktikan kita boleh... Rasa teruja dan seronok sangat2 bila tengok Malaysia menang. Harimau Muda Memang Hebat! Terbaekkk!!!!



Saje gatal-gatal tulis:

Sejak akhir2 ni suka tengok sukan. Semua sukan aku bantai tengok. Ni gara2 semangat waja Encik Husband tengok sukan. Aku pun terjebak..Wuuuwahahahaa...

Comments

Popular posts from this blog

Bau best duit baru Ringgit Malaysia...

Pengalaman Buat pasport di Pejabat Imigresen Melaka

Baru angan-angan....